MEDLEM

Innmelding

Vi ønsker gamle og nye medlemmer velkommen til klubben vår. Dersom du ønsker å melde deg inn i Stiftstaden SK, klikk på knappen «Bli medlem» under.

Medlemskontingenten kr. 650,- pr. år.

Eksisterende medlemmer vil motta faktura for fornyelse av medlemskapet i løpet av januar hvert år.

Utmelding

Det kan jo tenkes at du av forskjellige årsaker ikke lenger ønsker å være medlem av Stiftstaden SK. Da gjør du oss en stor tjeneste om du melder deg ut via Min Idrett (nettløsningen og ikke App).

MERK: Ikke innbetalt medlemskontingent medfører ikke utmelding av klubben. Det kreves at du aktivt melder deg ut.

Medlemsfordeler

3T medlemsskap

Rabattert 3T-medlemskap ved 12 mnd. avtale,
kr. 479,- pr. mnd.
Fri innmelding ved kampanjer.
Utenfor kampanjeperioder, 70% rabatt ved innmelding, kr. 360,- (ord. kr. 1 200,-).

VIP-service

VIP-ordning på sykkelservice hos Brattørkaia (medlemmer får prioritet ved sykkelrelaterte problemer).

Brav Teamwear

Fordelaktige priser/rabatter hos Brav Teamwear
(20% på Kalas Teamwear, 30% på Swix Teamwear,
25% på Swix standard produkter)

Sykkelrabatt

10% rabatt på sykler fra Scott og Merida med veil. pris <20.000,- og 15% rabatt på sykler
med veil. pris over >20,000,-. Forhåndsbestilling av sykler med rabatt opptil 20% rabatt.

Fellestreninger

Delta på fellestreninger med Stiftstaden

Delta på ritt

Mulighet til å delta på ulike
lagsatsninger mot utvalgte ritt

Treningssamlinger

Delta på treningssamlinger i regi av klubben

Lisens

For å delta i konkurranser må du løse lisens. Du kan velge mellom aktivlisens og engangslisens. Aktivlisens kan bestilles av alle som er medlem i Stiftstaden SK og som har betalt medlemskontingent. Med aktivlisens kan du delta i alle typer sykkelritt. Lisensen inneholder obligatorisk forsikring, og forsikringen dekker også trening.

For turritt kan engangslisens løses ved hvert enkelt ritt. Dette kreves inn av arrangøren. Skal du imidlertid delta i aktivritt, må du ha aktivlisens. For de som har planer om å delta på flere turritt i løpet av sesongen kan det lønne seg å løse aktivlisens. I ritt uten tidtaking (trimritt) er lisens ikke nødvendig, men NCF har en forsikringsordning for trimryttere.